photo banneri2_zpsbc4ea2f7.jpg

tiistai 21. huhtikuuta 2015

Sunday outfit



Tässä asukuvia sunnuntailta kun kävimme äänestämässä. Sunnuntain kunniaksi mieleni teki laittaa päälle jotain mukavaa ja rentoa. Niinpä päälle eksyi vanha Ralph Laurenin neule ja farkkulegginsit. Neule on muistaakseni yläasteajoilta lähtöisin, sain sen lahjaksi Californiassa asuvilta serkuiltani. Silloin pusero oli minulle varmaan ainakin kaksi numeroa liian suuri, mutta nyt se sopii paremmin kuin hyvin. Täytyy kyllä sanoa, että laatu on kohdallaan. Näiden vuosien saatossa neule ei ole mennyt miksikään! Monesti olen sen meinannut jo heittää kirppikselle, mutta viime tipassa onkinut taas takaisin. 

Vaikka kaikki Ralph Laurenin vaatteet eivät ihan omaan tyyliini sovikkaan, niin olen muutamia kivoja vaatteita pojalle heidän lasten mallistostaan löytänyt. Meiltä löytyy pari bodya, kauluspaita, neuletakki ja collegehaalari. Kesäksi meidän minimiehelle voisikin hankkia pari herkullisen väristä pikeebodya kyseiseltä merkiltä. :) 



Olen ihan rakastunut uuteen Lumenen huulipunaani, joka muuten sopi täydellisesti tämän asun väreihin. Yleensä tykkään käyttää vain sävyttäviä huulivoiteita tai kevyitä huulikiiltoja. Nyt olen jotenkin innostunut taas kunnon huulipunasta ja mieleni tekisikin hamstrata meikkipussi täyteen erilaisia sävyjä! Voisin oikeastaan tehdä postauksen tuosta uudesta huulipunasta, sen verran ihana se on! Mitäs tykkäsitte sunnuntain rennosta asusta? :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti